F.A.Q.

Lente/ zomer collectie 2020
NEW ARRIVALS
Bezorgt MarcCain Laren ook in het buitenland?

Ja, de verzendkosten zullen dan wel hoger zijn afhankelijk van het land waar het naar toe gestuurd wordt.

Wat is de gemiddelde wachttijd voordat er contact met mij wordt opgenomen?

Wij proberen u binnen 1 werkdag te antwoorden.

 

Wat is de procedure als ik een artikel wil reserveren?

Wij hangen uw reservering in het door u gewenste filiaal apart. U krijgt via e-mailbericht wanneer uw bestelling klaar hangt, wij laten de kleding 5 werkdagen voor u hangen.

Mocht u in deze week niet in de gelegenheid zijn om de bestelling te komen passen, maar heeft u wel nog interesse in de artikelen, dan kunt u telefonisch contact opnemen met het filiaal of een e-mail sturen naar: reservering@cainco.nl

Hoe lang is een reservering geldig?

Wij reserveren uw artikel(en) gedurende vijf werkdagen.

Kan ik een reservering annuleren?

Via de mail of telefonisch kunt u de reservering annuleren.

Kan een artikel ook opgestuurd worden?

Na overmaking vooraf via de bank inclusief  €10,- verzendkosten, sturen we u de artikelen toe.

 

Kan ik een besteld item retourneren?

Binnen één week kunt u het item retourneren.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Bij een retourzending zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening. Vanzelfsprekend kunt u ook gezellig naar de winkel komen.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?

Bij verzending vooraf, overmaking via de bank. In de winkels accepteren wij pin en creditkaarten.

Krijg ik mijn geld terug of een tegoedbon?

Beiden is mogelijk.

De ontvangen artikelen zijn niet juist of beschadigd. Wat doe ik?

Neem contact op met de winkel van aankoop.

Be there